lilla lady

jag har en förkyldning som inte vill släppa. blev riktigt förkyld i helgen. gick till jobbet i måndags, och mådde verkligen piss. satt bara å snorade, snöt mig, hade jobbiga nysattacker (oklart hur många men säkert 25 stycken)
så i tisdags och igår blev jag hemma i sängen istället. idag är jag ledig och ska ta det väldigt lugnt, så att jag kan jobba som vanligt imorgon. möjligtvis ska jag gå utanför dörren och handla lite.
för övrigt har jag blivit beroende av the sims på facebook. tragiskt! men i helgen får jag hem min nya dator! (har köpt nytt skrivbord, så vårt gästrum ser numera ut som ett lan-party) då ska jag installera riktigta the sims!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0