-20 kg.

nu har jag snart gått ner 20 kg sedan jag började min viktresa. 20 kg! det är ganska mycket. tänk dig att bära runt på en ryggsäck med 20 stycken mjölkpaket. den ryggsäcken har jag nu kunnat ta av mig :) gött äre!


har äntligen börjat jobba igen också efter 6 veckor hemma i soffan. känns skönt att äntligen få lite rutiner igen.
dock är det lite jobbigt nu i början att lämna hunden. det är visserligen väldigt korta stunder han får vara ensam, men jag gillar ändå inte att lämna min lilla valp.
han har på så kort tid blivit så oerhört viktig! ångrar inte för en sekund att vi köpt hundvalp, trots att det är mycket jobb. det är så värt det!


ska försöka blogga lite mer framöver nu :) kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.sjv.se/amnesomraden/djur/hundarochkatter/skotselochtillsyn/saskoterdudinhund.4.207049b811dd8a513dc80001977.html

2012-03-27 @ 17:05:06
Postat av: Lisbeth

Hej igen

vilket kanon bra jobb du gjort :-)



mvh Lisbeth

2012-03-28 @ 17:53:57
URL: http://resantillnormalvikt.blogg.se/
Postat av: Liza

Vilken söt liten valp du har! Är det en choklad labrador? =) Grattis till viktnedgången med! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0