cirkus miramar

sitter och lyssnar på cirkus miramar. det var riktigt längesen jag gjorde det sist. det låter riktigt bra!
lördag idag. har vart med mamma på julmarknad.... på hönö i regnet. det var väl sådär halvlyckat, men jag fick iallafall övningsköra en hel del! och nu ska jag boka teoriprov i veckan. jag måste verkligen komma igång nu!
det känns som att alla andra har gått om mig när det gäller detdär med körkort. hjälp!

ikväll ska jag vara barnvakt tillsammans med sara :) världens bästa kusin!
och näe, det är inte sara jag ska passa, utan hennes lillasyter, nelly! goounge!
det ska bli riktigt trevligt och mysigt.... en tv/film kväll med tända ljus och godis kan ju inte slå fel när det är sånthär väder ute.

jag hoppas att vädret blir bättre tills imorn. för då tänkte jag & älskling gå på liseberg...
men är det sånthär väder är väl det sådär halvkul kanske.
åh. jag saknar krille. det är så tomt när inte han är med mig... det känns liksom tomt i hjärtat. nånting saknas helt enkelt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0