hej hej hej hej

var hemma hos farmor i ullricehamn igår! det var mysigt :) hon fick lite försenade julklappar och sådär.
jag gillar min famor! det är jävligt synd att hon bor så långt bort, och att vi inte har bättre kontankt än vad vi har i dagens läge... dessutom är min pappa sämst i världen på att höra av sig till sin mamma. dom har aldrig haft nån direkt bra relation.

lördagskvällen spenderades med pojkvän och josefin! (som förövrigt skaffat sig en blogg) vi tittade på håkan hellström & sven-bertil taube. jag tror dock att det bara var jag som uppskattade detta.
sedan tittade vi på snowroller! DEN uppskattar ALLA.
TYNGDEN PÅ DALSKIDAN, ÄLSKLING!


idag är det söndag... dan före nyårsafton. och det är jättefint väder ute! det är första gången på flera veckor som det inte regnar. det borde firas med en långpromenad tillsammans med kameran.
jag ska bara försöka få upp krille ur sängen först!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0