julrevy

idag var jag och tittade på julrevyn på skolan! riktigt roligt! många bra framträdanden... några mindre bra.
hursomhelst. trots att det snart är julafton så har jag absolut INGEN julkänsla... det är skittråkigt!
kanske beror det på plusgraderna och allt regn?

jag hoppas att julkänslan kommer krypande imorn. för då blir det jul på liseberg :) det har jag längtat efter att få gå på.
och på tosdag tänkte jag baka pepparkakor och klä granen... dessutom har jag julavslutning då! ska bli så skönt med jullov, trots att jag inte vart speciellt aktiv i skolan sedan höstlovet typ.
fredagen får spenderas på stan för att inhandla de sista julklapparna (jag har dessvärre ganska många kvar...)

sedan är det ju mer eller mindre jul! på lördag har jag, joss & carp våran julafton med paketbyten och julgodis.
på söndag är det dan före doppare dan. den spenderar med älskling och uppersittarkväll.
måndag: JULAFTON!... det blir inte en julafton likt nått annat år. men jag hoppas att det kan bli bra och mysigändå.god mat, paket, carola.... hela köret!



image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0