miss blue

tisdag...  filosofi, psykologi och livskunskap. bara sånnadär ämnen då man slipper vara teoretisk. inget är rätt, inget är fel. ganska skönt faktiskt.
och så var det köttfärssås i bamba. yummie!

efter skolan kom mammi & hämtade mig. så åkte vi till IKEA! kollade på soffor, lampor och såntdär skoj som jag ska ha i mitt nya rum! :) det kommer bli assnyggt. jag ska ha en guldig takkrona med buddah i taket. och så guldblommiga tapeter. det kommer bli som ett buddistiskt tempel i mitt sovrum! fantastiskt mysigt ^^
köpte vägglampor med thailändksa blommor på! fett med nice.



nu är jag rädd att jag måste fortsätta med mitt pluggande... ska skriva klart mitt svenskatal ordentligt & sen blir dmer körkortsteori.
och för dem som vill veta ska jag raka benen också!


PUSS & KRAM!
och så lyssna på vincent - miss blue

Kommentarer
Postat av: Remina

Wow, häftigt rum du kommer få :-)
Jag vill se ngn gång!

2007-11-21 @ 17:26:40
URL: http://remi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0