plugg plugg plugg...

idag när jag vaknade kände jag bara att jag måste bli en lite nyttigare människa. sagt och faktisk gjort!
jag började sent idag. inte förrens vid ett. så istället för att ta bussen till skolan tog jag mig en promenad dit. sedan gick jag faktiskt hem också! jag borde kanske ta och använda stegräknaren lite mer seriöst? haha!
sen ska jag försöka att enbart äta godis på helgerna. det har jag klarat innan, så det borde jag klara igen.
och så får det bli nytt kort på gymmet! yay. nu är vi på g tjeeejer. :D

i övrigt så är detta en väldigt seg kväll. har spenderat all tid sen jag kom hem från skolan på plugg. måste skriva klart ett historiaarbete ikväll - det ska vara inne på torsdag, men imorn tänkte jag spendera lite tid med min pojkvän. så det blir att skriva klart det ikväll.
sedan så har jag TVÅ stycken tal som ska vara färdigskrivna denna vecka. alltså både svenska B och svenska C.
så ja. plugg plugg plugg...

imorn blir förhoppningsvis en bra dag! musikal ett par timmar :D kommer sitta hela dagen för att få tag i sponsorer och såntdär. men det är roligt, och jag känner mig riktigt engagerad och taggad inför musikalen nu!
och på tal om musikal, den 29 november, vilket är en torsdag, måste ALLA komma till partille kulturums aula för att se våran konsert "Best of NS3". den skulle också kunna heta "Best of Lisa Larsson" för det blir klassikers som Hold the line, At the hop och Take me out! KOM KOM KOM!

jag saknar min pojkväns närhet, men annars är allt toppen. puss.

Kommentarer
Postat av: Christian

jag kommer :D
och imorgon får du vara med mig

2007-10-09 @ 23:04:38
URL: http://skunken.servebeer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0