söndag

nu är det söndag. har precis vart ute med mamma och gått runt härlanda tjärn. det var skönt, men det blåste som in i helvete alltså! euh. men motion är alltid trevligt! och denna veckan ska jag vara ritkigt riktigt nyttig har jag bestämmt! yesbox!
ska snart hoppa in i duschen & fixa mig i ordning. jag & joss ska träffa frida och hennes pojkvän på stan för att fika innan vi ska på lars winnerbäck ikväll :D det ska bli så himla roligt!

gårdagen... hm. öis förlorade med 2-4. roligt! 14 insläppta mål på tre matcher. man kan inte säga annat än att det är fruktansvärt pinsamt. jag är glad att sässongen är över så att vi kan ta nya tag i vår...bara inte ifk vinner & tar sm-guld idag... då vore hela mitt fotbollshjärta förstört.

jaja, igår kväll var jag somsagt på tjejmiddag hos joss! det var jävligt mysigt :) bara goa tjejer. fick jättegod mat och hade bara allmänt mysigt & trevligt! det var synd att jag inte kunde följa med ut efteråt, men det kommer fler chanser! btw, drick aldrig sockerfri cider! det smakar rävpiss :D hahaha
image4

lov nu då! tanken var att jag skulle kunna slappa & festa hela lovet, men så igårkväll när jag kom hem hade pappa fixat jobb till mig hos honom hela veckan. ska packa upp datorer. 1500 st.... inte direkt roligt, men det är sjukt goa pengar som är välbehövda nu denna & nästa månad. det är födelsedagar hit och dit, och sen blir det en jävla massa julklappar också.

DONT WORRY, BE HAPPY!


fan, jag saknar min pojkvän extremt. kyss.


Kommentarer
Postat av: Jonna

duu. har alexandra snackat me dig om torsdag? krams

2007-10-31 @ 15:48:45
URL: http://disneydags.blogg.se
Postat av: Remina

Kvinna, blogga mer!

2007-11-15 @ 20:20:44
URL: http://remi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0