080808

idag är det den internationella orgasmdagen. krille läste det på aftonbladet imorse. och det var tvungen att firas!så vi begav oss till martinshop på andra långgatan. och då var det halva priset på alla leksaker :D

 

jag slog till med en flickas bästa vän!


08



haha dock köpte jag inte bara sexleksaker. jag köpte också lite saker på bokhandeln, två klänningar.
sedan köpte mamma en espritväska till mig. tänkte också köpa ett par skitsnygga replayskor. men tyvärr var dem lite för små, och de hade inga större storlekar inne :O så tja. men jag är nöjd ändå :) skön och ledig dag... imorn är det dags för jobb igen!

 

mamma posar med esprit-väskan :D <3

 

mor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0