mensmonster!

detta känns inte som en bra dag... klockan är halv sju, och jag har fortfarande fyra timmar kvar på jobbet - hur illa är inte det?
dessutom har jag mensverk. riktigt ont gör det! jag fattar ingenting, jag har aldrig haft problem kring min mens innan. men nu blir jag värsta monstret - och så har det vart senaste månaderna. vad håller på att hända egentligen?

imorn ska vi på lägenhetsvisning på lägenheten jag blivit erbjuden! jag hoppas verkligen innerligt att jag kan få den. men jag vågar inte hoppas på för mycket heller. jag kommer bli så besviken om jag inte får den. menmen, då är det bara att fortsätta söka tills jag får napp!

har egentligen lunch nu. men min mage gör att jag inte har någon större matlust. var nere i receptionen och snodde lite gratis teliakarameller. inte ens dem går att äta. fast det kanske inte beror på min mage. gratisgodis brukar sällan vara gott. bara my som tycker det ;)
passade också på att ta lite töntiga pannband som jag tänkte ge krille. han gillade ju dem så skarpt sist!



krille med teliaband sist:
band

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha... nää, vad gullit! krille då..:P

2008-08-20 @ 21:28:12
URL: http://jeannett.blogg.se/
Postat av: åsa

åh, ett "härligt" mensmonster blir jag oxå, dom gånger jag har mens :P



Såg ditt inlägg på Blondinbellas blogg, om Smithieboken. vart finns den att köpa och vad kosatr den? blev väldigt sugen på den :D

2008-08-21 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0