vilken ledighet!

ja, ni får ursäkta att jag inte har bloggat på ett par dagar. men jag har haft ledigt, både från jobbet, men framför allt från datorn! vi gör en kort summering av vad som hänt senaste dygnen:

torsdag: efter jobbet begav jag mig på öismatch. och jag slapp dessutom jobba på matchen! så jag stod med johanna och det gamla öisgänget i klacken!
matchen var riktigt bra... men eftersom det är öis så släpper vi in en boll i 93:e minuten och matchen slutar 2-2! men men, vi ligger iaf fortfarande först i serien! det är VI som ska till allsvenskan!

fredag: först hade jag dubbellektion hos bilskolan som gick kanon! min körskolelärare tyckte jag var jätteduktig, och han lovade mig ett körkort innan jul. och det känns rikgit bra! tänkte ha en körlektion nu i veckan, sedan är det nog dags att boka halkan.
efter min körning träffade jag krille och vi gick en sväng på allum för att köpa en födelsedagspresent till min mormor som fyllde 80! :) sagt och gjort, jag köpte lite hudvårdsprodukter och sedan begav vi oss hem till mormor för en middag!
kvällen blev lugn och skön framför tvn.

lördag: en väldigt väldigt slapp dag. gick runt i morgonrocken till klockan sex. då åkte vi till donken och käkade. sedan var det på med festkläderna och makeup! det blev en grymt härlig kväll, och vi hann med flertalet krogar och det blev även en sväng på dansbanan till arvingarna. det blev en låååång kväll men jag hade trevligt! riktigt trevligt! :D <3

söndag: bakisdag! mer behövs inte sägas.... det blev en sväng runt härlandatjärn.



och idag har jag slingat håret och klippt av en hel del! men nu känns håret riktigt fint och helt igen. och jag hoppas även att det blir ännu finare och ytterligare lite blekt när vi har vart i grekland! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0