en ny vecka har tagit fart...

nu har en ny vecka tagit fart! härligt värre...
det blir jobb, jobb och så lite mer jobb.
men jag ska faktiskt hinna med en del roligheter också.

jag har min lediga dag på torsdag, så om det är fint väder planerar jag att åka till tjörn och hälsa på krille och hans farsa (om dom är där då!) annars tänker jag tvinga med krille att bada här hemma någon stanns :)
sedan blir det fredag och då är det kent & thåström. riktigt megabra! det är bara att hoppas på att vädret är vackert, så kommer det bli en underbar kväll på slottskogsvallen.
på lördag blir det kanske iron maiden på ullevi. och så kanske en fest hos CH i linnéstan! dock så jobbar jag helg, så det kan väl inte bli någon jättefylla.... vi får se! ;)




iron maiden på ullevi i helgen då eller? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0