härligt!

jag har lyckats ändra lite i mitt schema nu :) idag jobbar jag visserligen kväll. men jag har bytt arbetspassen mellan tisdag och torsdag.
så imorn eftermiddag slutar jag tidigt, och då drar vi till tjörn! sedan har jag ledig på onsdag, och börjar sent på torsdagen :) så der blir ett par nätter uppe på tjörn. och det ska bli så himlans skönt! <3
det var riktigt megalängesen jag var där!


jag har inte hunnit äta frukost än... och klockan är ett! och så har jag en annan hemlighet. vattnet var avstängt hos krille i morse så jag har inte ens borstat tänderna! >< så nu har jag tuggummi i hela käften.
stackars mina kunder. det kan inte vara lätt att snacka med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0