konstiga drömmar...

flera nätter i rad nu har jag drömt riktigt konstiga drömmar - det har handlat om min farmors alla djur, om iron maiden konserten på ullevi (som jag hoppas kunna gå på) och bara almänt konstiga drömmar. jag funderar på om jag kanske inte mår så bra i mitt psyke.... kanske borde jag gå på lite terapi eller liknande ><

nåväl! sitter på jobbet nu... helt ensam känns det som! jobbar stägning. segt.
men imorn jobbar jag inte så sent :)
och så är jag ledig på fredag. och då blir det bio med krille! tänkte först se narnia - men krille var inte så pigg på det förslaget. så vi får se vad det blir!
och i helgen blir det förhoppningsvis utgång. trots att jag jobbar  i helgen. men allt ska hinnas med!

vi hörs senare ikväll! pusshej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi va jobbar du me

2008-07-08 @ 18:33:43
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0