mardrömmar...

senaste nätterna har jag haft riktigta mardrömmar. riktigt jobbiga också!
inatt så drömde jag att mamma flyttade till bali, och inte ville ha med mig att göra mer. jag ringde henne på mobilen och bara grät. jag talade om för henne att jag inte ville vara ensam, och att jag var på väg tillbaka till min depressions-period.
då sa hon bara att hon var trött på oss här hemma, och att jag fick klara mig bäst jag ville. död eller levande.
hemskt!
jag tog livet av mig, och INGEN brydde sig.
då vaknade jag..... och så låg krille brevid mig och snarkade. och allt kändes genast lite bättre.
men jag är rädd nu ändå. varför drömmer jag så konstigt? kommer något hemskt att inträffa snart? :(

Kommentarer
Postat av: Morsing

Det är nog ingen fara, jag har i princip endast drömt mardrömmar de senaste nio åren och jag lever ännu :).

För att svara på din fråga så jobbar jag på lagret på Vitrolife, ett läkemedelsföretag som tillverkar fertilitetsprodukter. Mycket tråkigare än så blir det inte, men nu är det slut från och med fredag :D! Och jag tänker fan inte sommarjobba där nästa år igen!

Chez snart, allvarligt talat!

2008-07-30 @ 07:48:16
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: My

Gumman då! <3

2008-07-31 @ 07:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0