paradise hotel

åh, det har vart paradise hotel-maraton på tv400 ikväll! och såklart var det avsnitten från 2005 med olinda! helt fantastiskt! och lee-britt! haha, vilken brutta!
riktig nostalgi. och självklart gick mina tankar till london och till min bästa vän josefin som numera bor där.  vi brukade alltid se ALLA avsnitt tillsammans varje kväll. hon borde vart med mig ikväll och sett dem! men men... hon har det iallafall bra borta i england :) så jag är glad för hennes skull <3


försöker ladda upp lite bilder på bilddagboken nu ikväll också. jag ligger lite efter där känner jag! men håll ut! det kommer, det kommer.
nu ska jag titta på the ring 2! vi såg ju ettan igår, så det känns lite som ett måste att se uppföljaren. trots att dem aldrig brukar vara bra!

godnatt alla :) jag bloggar på jobbet imorn! :*



färjan

här är jag en morgon. faktiskt på min och krilles årsdag.
vi är på väg ut till hönö - ja, jag ser lite skabbig ut, men jag duschade så fort vi kom ut till stugan. ^^


Kommentarer
Postat av: josefin

fy fan vad nice med paradise hotel-maraton!! aaah vad jag hade velat se det med dig. love you <33 !

2008-07-18 @ 18:51:24
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0