söndagsångest!

trots att jag har vart hemma idag för att vila upp mig så har jag söndagsångest. söndagar är tråkiga!
åt nyss frukost (notera att klockan är typ två...). färska frallor med ost och tomat! tur att jag har en pojkvän som frivilligt åker o handlar på söndagsmorgonen ^^

usch, jag har verkligen problem med mina naglar. det är nästan så att jag tänker GÅ ner till typ lindex eller nått för att köpa nytt nagellack. och detta trots att jag har ett ständigt dunkande i huvudet. some kind of migrän kanske?
och vet ni vad jag mer kom på förrut? jag har helt glömt av att köpa escadas sommardoft!  i år heter den moonsparkle.
det kommer ju en ny doft varje år. och egentligen känner jag ingen större skillnad från år till år. men det är bara bra. för jag älskar den söta och friska sommardoften!
escada

och när jag ändå pratar om att köpa saker så ja.... smink! jag sminkar mig inte så mycket nu för tiden. men jag tror att det beror på att det är så tidakrävande. och det är riktigt tråkigt att ställa sig med det en måndagsmorgon.
men ett mineralpuder från loréal kanske gör susen? det verkar ju rikigt lättaplicerat. och dessutom är det bra för huden! :) jag som har haft sånna hudproblem behöver verkligen skonsamt smink. tummen upp för det!


mineral

 

tack och hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Caroline Rullgardin

Jag gillade escadas förra, Sunset heat fifan vad goda dom är! men jag tröttnar så fort..hm. : )

2008-06-29 @ 18:12:29
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Remina

Jaså? Ok :) Jag som älskar när det sticker i läpparna. Vad fin din sida har blivit nu förresten!

2008-06-29 @ 20:03:43
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Jojo

Den parfymen har jag ^^

2008-06-30 @ 12:53:00
URL: http://pangboomkrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0