tiden rinner iväg...

det var värst vilken dålig bloggare jag blivit!
men somsagt, jag jobbar 8-17 varje dag och all fritid jag får över spenderas med pojkvän, vänner eller framför teoriboken.
fram tills igår, då jag klarade teoriprovet :D så nu är jag ett steg närmre körkortet iallafall! det känns riktigt skönt att ha det avklarat...

på jobbet börjar det sätta sig mer och mer... nu kan jag nog faktiskt allting om bredband. adsl, lan och hela skiten! har ni problem med något så är det bara att slå mig en pling!

vad har hänt mer sedan sist då? hm.
jag och krille har firat 11 månader! det är helt otroligt, tiden går så fort. och jag är så lycklig <3 jag vet verkligen med mig att detta är mannen i mitt liv.
ehm. nått mer? solen har stekt på! dessutom har vi spenderat mycket tid på hönö, fått lite färg och jag har badat i havet flera gånger redan! grymt skönt :) jag är stolt.

joss har åkt på bartenderkurs på cypern i två veckor... sedan kommer hon hem ett par dagar, sedan flyttar hon till england.
ja! det är mycket på en gång nu... och jag är megatrött :P jag hade behövt helg redan nu... men! jag får klara två dagar till.





PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0