scen 4

japp, nu repas scen 4. och den är jag inte med i, så jag passade på att plocka upp datorn för att blogga lite.
det är somsagt repvecka. hela veckan är det upp klockan sex, och så är man hemma nångång på kvällen. helt slutkörd. har somnat innan klockan tio framför min nya OC-box varje kväll hittills.
och ja, jag har inte sett sässong 3 än, så det är den jag sitter med varje kväll nu. och som alla har sagt, den serien börjar verkligen balla ur... hm.

i måndags var radio P4 här och gjorde en intervju. den sändes igår, förmiddag.... för er som inte hörde den så kan ni gå in på www.sr.se och leta upp den. "radiohuset, 11.30"...
och igår var metro här, så nu kommer vi snart publiceras över hela stan, på varenda spårvagn och i varenda buss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0