söndagsrep

ja, helgen har somsagt mestadels spenderats i skolan... och jag håller med fiffo. det är tur att det är roligt! annars hade det vart ett helvete.

melodifestivalen igår! så jävla skönt att nordman slog ut carola! jag och jossan ringde och röstade som en galning på nordman. jag lovar att vi hade de avgörande rösterna! ^^
ja, inse carola... din tid är så jävla över!


image63



söndagsmorgon nu. jag har megaont i huvudet, och känner inte alls för att stå på scen i varma lampor, höga stämmor och bullrande trummor.
nu ska scen ett och två repas ett par timmar. jag är med i scen 3. så jävla typiskt.... och det är svårt att sova här när det är så mycket ljud hela tiden.

ikväll blir det iallafall slapp. med pojkvän <3 ah, det blir mys. OC och wallander kanske?

Kommentarer
Postat av: jossan

tack för kvällen hjärtat!

2008-03-09 @ 16:56:16
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0