top 10 at 10 - kent

tisdagsmorgon i soffan tillsammans med fyra hundar.... det är ganska mysigt! och när jag slår på tvn, och MTV så är det top 10 at 10... med KENT-tema. bara bra musikvideos! just nu är det bara på nummer åtta, och det är en himelsk drog. den videon är mest knas :O jag hoppas kärleken väntar kommer snart. finns ju ingen sötare video!

anledningen till att jag ligger hemma en tisdag och inte är i skolan beror på att jag är sjuk. eller jag är jätteseg, har ont i halsen och är megaförkyld. jag orkar bara inte en dag som denna.
så det är bättre att ligga hemma... krille kommer väl hem om kanske 5 timmar. weey!

image67

Kommentarer
Postat av: Morsing

Jotack, varit sjuk i evigheter nu! Är så trött på det!! Åååh, en himmelsk drog tillhör en av mina favoriter. Bara plats åtta alltså? Illa, illa! Hoppas du är friskare ännu, det är tyvärr inte jag :S

2008-03-21 @ 18:31:18
URL: http://tana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0