ESC

jag har blivit dålig på att blogga nu igen. men det är så jävla mycket hela tiden! jag tar studenten om några dagar, men skolan är långt i från avklarad. har ett par inlämningar och skrivningar kvar... jag kommer inte kunna andas ut förrens på fredagkväll, efter studentfesten. då är det över!
men studenten kommer bli riktigt rolig! och jag kommer inte att vara nykter för fem öre! yay, thats right! ^^

ikväll är det melodifestivalen... eller ja, ESC. jonna ska ta hem massa klasskompisar och tanken är att jag också ska dit såklart. en riktigt schlagerkväll!
men jag känner mig ganska hängig, och har grymt mycket att göra. skönast kanske vore att vara hemma här i närheten? hm.
jag får se sen! ^^

min pojkvän står för tillfället i duschen o sjunger... han som ska med bussen om en kvart. hur ska det gå?
haha, han är för söt <3

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Ja hoppas hoppas ! :D

2008-05-24 @ 14:29:44
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron
Postat av: Jonna

Men snälla du!! Kom!! Jag vill ha hit dig!!

2008-05-24 @ 14:40:11
URL: http://www.disneydags.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0