fallbeskrivning

egentligen är vi lediga idag. men vi har aktivitetsdag, alltså en dag där vi ska ta igen saker som vi missat under året. jag har precis haft psykologi. jag berättade om ett fall av madodepression. det gick riktigt bra! pia var jättenöjd med mig och jag tror att mitt betyg är räddat. eller, MVG blir det nog inte... men ett VG iallafall.
ska sitta kvar i skolan nu en timma & läsa filosofi. har prov i det snart och måste fråga vår lärare ett par saker. men han är inte här förrens vid elva. det blir plugg & surfande framför skolans datorer. yaaaay ^^

efter skolan ska jag iallafall till solariet och scchteeka! ska bli riktigt skönt. jag behöver lite färg.
sedan blir det match ikväll! öis-degerfors. ^^ jag ska faktiskt få en jacka & en tröja med mitt namn på, och så står det att jag är personal :D HAHA.


:* sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0