it's been a bad day, please don't take a picture

prövning i filosofi... herregud, 10 av 15 stycken i klassen hade det. tyder inte det på att det är läraren som det är fel på? hm. ja, hur som helst så orkar jag inte bry mig om det mer. jag har försökt så gott jag kan, och jag ska försöka lite till. men jag kan snart inte göra mer, jag har redan vänt ut&in på mig själv. jag har gnällt på min familj, jag har gnällt på krille och allting blir bara jobbigt.... detta tar knäcken på mig! det är FÖR mycket just nu.
men, jag får stå ut. nästa vecka är det iallafall budapest. jag hoppas att jag kan koppla bort alla problem och allt plugg då. bara njuta av de sista dagarna med min underbara klass!

ska åka & hämta krilles pappa på flygplatsen sen. han kommer i från... ja, budapest. han är ju där mer eller mindre varje vecka nu. kanske flyttar vi dit?
åh, landvetter flygplats. jag ska flyga nästa vecka! och jag ska flyga till dubai i höst. <3

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0