längst fram i taxin

så var ännu en helg över. en långhelg! och det är tur att jag är ledig måndag-tisdag nu också... har fått en hel vecka ledig då! men det har behövts. har kunnat sova och njuta lite av livet.
dessutom har jag suttit ett antal timmar & pluggat.
och det är tyvärr så hela denna dagen och hela morgondagen kommer att se ut. PLUGG PLUGG PLUGG!
det känns segt, riktigt segt. men det måste ju göras. och jag ser faktiskt ljuset i tunneln! snart är det slut med allt detta plugg. då är det jobb en hel sommar som gäller!
telia, here i come! och jag har my med mig!


förresten så var bion igår jättemysig! vi var ensamna i en jääättestor salong och filmen var bra! :)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Det är tur att någon ser ljuset i tunneln.
Denna veckan blir vi av med 2 redovisningar iaf. :)
Sköönt bara 2 kvar sedan.
Jag ska göra psykologiprovet imorgon. :(
puss

2008-05-05 @ 20:34:17
URL: http://jeannett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0