oj, förlåt!

jag var på oscars studentmottagning igår.
det var jättetrevligt, och verkligen en härlig stämmning! studentsången, tal och hela köret!
och en massa champagne... lite för mycket. och lite för mycket vin, öl och cider. herregud, jag blev stupfull!
och det blev jossan också. minst sagt! men vi hade roligt :D
klockan nio kom jossans pappa och hämtade oss. det blev en härlig biltur hem som jag knappt kom ihåg.

mamma bara skrattade åt mig och krille när vi kom in i genom dörren... pappa kallade oss idioter, och satte på grillen och gav oss några korvar istället. han trodde nog att vi skulle nyktra till ;)


nu har krille precis stuckit till skolan. han ska ha matteprov, stackarn. och imorn har han historiatenta! naeww! <3
och vet ni vad jag gör imorn? JAG TAR STUDENTEN!
men innan dess skall jag klara av den här dagen. kåsjödagen! det blir sexkamp uppe vid kåsjön för alla utgångselever. och den klass som vinner sexkampen får springa först ut imorn på studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0