packat och klart!

har nyss vart ute på en promenix med krille, joss och carp! vi gick till bockemossen för att mata ankorna med bröd... åh, det får bli dagens goda gärning av mig! dessutom fick jag lite tid med mina vänner :) det är värt mycket.
gick vägen om hemköp och köpte mig några tidningar till flygresan imorgon.
ja imorgon åker jag! jag och klassen en vecka i budapest, det kommer bli riktigt grymt! ^^ slippa plugget. jag ska verkligen försöka koppla bort tankarna på att plugga under dessa dagar. bara njuta och ha roligt med klassen. det är somsagt väldigt kort tid kvar med detta underbara gäng! <3

hade för övrigt psykologiprov imorse. jag tror faktiskt att det gick riktigt bra! eller det kändes så...
å andra sidan sa jag att det kändes bra sist jag gjorde psykologiprov... och det gick mindre bra. men ändå! jag hoppas iallafall att jag klarar ett VG i slutbetyg.


näe! nu ska jag spendera mina sista timmar i sverige tillsammans med min pojkvän.
han ligger & glor på high chaparall - älska philip och fredrik alltså! :*

ha det bra här hemma, så ses och hörs vi nästa vecka!

image86


Kommentarer
Postat av: Josefin

åh ha det så kul i budapest hjärtat! kommer bli g-g-grymt! och fan fan dubbelfan jag missade high chaparall! just det avsnittet med! fuuck. love you!

2008-05-13 @ 12:28:30
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0