sådär ja!

fredag! ännu en vecka avklarad. nu är det inte många skoldagar kvar...
hade en redovisning på livskunskapen imorse! stod framför en ganska trist grupp och pratade om skönhetsideal. fick ju inte direkt någon respons. men ändå gick den riktigt bra, och min lärare sa efteråt att det inte riktigt var MVG nivå, men minst ett VG då iallafall.

livskunskapen var den enda lektion jag hade. så klockan nio åkte jag hem, fick i mig lite frukost och sedan var det ut i solen i några timmar för schteek.
ikväll ska vi till nödinge på kalas. pernilla fyller 20 - det ska bli trevligt.
dessvärre missar jag fiffos... fest? ehm, men det blir fler tillfällen får jag hoppas.

åh, jag nyss & kollade på gamla inspelningar från när jag och linus var små. har fixat över dem från VHS till DVD.
herregud, min pappa var assnygg och vältränad. en riktigt heting som magdalena skulle ha sagt (och säger än!)
och mamma var riktigt cool hon också! hah då var dem bara 25 bast. nu fyller dem snart 50! helt otroligt...


puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0