sommar och sol!

ah, vilket underbart väder! helt galet ^^  har legat ute ett par timmar nu, och fler ska det bli.
gick upp klockan nio i morse och tog tåget in till stan för att hämta mitt löshår! det var riktigt fint, och tjejen på salongen provsatte det i håret på mig. det blev jättesnyggt, och såg naturligt ut! härligt :) det blir nog löshår både på balen och på studenten! i like.

borde egentligen plugga lite nu...timmarna rinner iväg! men jag vill verkligen inte sitta inne =/
iofs kan jag ta med mig psykologiboken ut i solen. ja, det var en bra idé. det gör jag!

håller med joss också. grillning och fest i helgen hade inte vart helt fel! någon som vet vart man kan få göra det, tro?
jag som har dricka, pengar och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0