bara pulver, ingenting annat.

igår hände det mycket grejer! jag och krille vaknade hemma hos honom... vid tovltiden gick vi ner till tåget och åkte in till stan. jag gick direkt till mitt möte på xtravaganza viktcenter. medans jag pratade med min personliga coach där så fick krille ligga i massagesängarna ;) lyxigt värre!
hur som helst, jag betalade min startavgift och min medlemsavgift och nu är jag med. nu ska jag inte äta mat på flera flera veckor, utan bara köra med dessa pulvershaker. jag kommer sakna godis, mackor och chips... och mat i största allmänhet. och dricka! herregud, i helgen ska jag ut med tjejgänget och kommer till att få dricka vatten! :O men men.

efter mötet på xtravaganza gick jag till stena fastigheter och skrev på mitt kontrakt. NU ÄR LÄGENHETEN MIN. jag hoppas på att kunna få hämta nycklarna idag. till helgen ska vi måla lägenheten och lägga nytt golv i badrummet iallafall :)

vi gick till jensen igår och käkade middag. allt för att jag skulle få njuta av min sista dag med mat ^^ mh, det var riktigt gott.
sedan tränade krille på SATS, och jag gick in på valhalla och simmade en stund och njöt i bubbelpoolen.



btw - nu är joss i sverige! ska träffa henne imorn, eftersom jag jobbar kvällen idag. det ska bli underbart <3

Kommentarer
Postat av: Caroline Rullgardin

Åh vad kul det ska bli i helgen :)

2008-11-05 @ 17:11:41
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Remina

Grattis till lägenheten!!!

2008-11-06 @ 08:43:04
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0