fredag

nu är det redan fredag... veckorna går riktigt fort! och med mitt xtravaganzapulver är jag riktigt glad för att det går fort och att jag dessutom börjar märka resultat. min "grodhaka" börjar faktiskt försvinna. och detta efter bara 3-4 dagar!

det var tänkt att jag skulle följa med jossan, magdalena och tjejgänget till GP ikväll på aya napa reunion. men jag jobbar till halv sex ikväll, och de ska börja förfesta hos emelie i stan redan vid sextiden... alltså hinner jag inte göra mig iordning med dem så jag får göra det själv och åka in till stan själv.
sedan kostar det ändå 200 spänn att komma in på GP och jag kan BARA dricka vatten, ingenting annat. så det känns lite ovärt. dessutom ska vi börja flytta imorn, och då behöver jag vara pigg och glad.
så det blir nog ingen utekväll för mig på ett litet tag iallafall :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0