imorgon gäller det!

vill bara börja med att ägna en rad till carro. tänker på dig hjärtat <3 du vet att du kan prata med mig... och jag kommer dra med dig på så mycket IKEA-shopping och inredning så du kommer inte kunna tänka på annat än det.


imorgon smäller det! jag ska till city tattoo och få mitt ben gaddat! det kommer bli så jävla bra, det kan jag lova er.
jag lägger självklart upp bilder imorgon när skönheten är klar!
för den som vill kan ni alltid komma förbi city tatto efter klockan 15.00!

Kommentarer
Postat av: Morsing

Kämpa på med xtravagansa! Det verkar ju gå riktigt bra för dig! Kan bara tänka mig vilket hemskt sug det måste bli ibland, men du är en stark tjej :D!

Ska bli spännande att se tatueringen :). Förresten är du grym på att designa din blogg. Jag gjorde ett tappert försök i lördags, det gick inge vidare :P!

2008-11-10 @ 20:58:33
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Remina

Vad blir det för tatuering? Jag tror jag har missat nåt... Designar du din blogg själv förresten? Lycka till imorgon, puss.

2008-11-10 @ 22:28:04
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0