värst vad jag bloggar

det var längesen jag skrev såhär många blogginlägg samma dag! hur många är det idag, hittills? 4 va? 5?
men det är skönt att jag får skriva av mig. och imorn är jag ledig, och då tänker jag inte spendera massa tid framför datorn. näe, imorn på min lediga dag ska vi göra flertalet saker faktiskt. först ska jag självklart ta sovmorgon och äta god frukost. sen ska jag ett par timmar till jobbet. har möte och känner att jag vill gå! får bra betalt för att komma in på lite fika. dessutom är det min tur att bjuda på fikan ;)
sen tänkte jag dra med mig krille en sväng på ikea. ska köpa lådor till en kökshylla och en matta till vardagsrummet.
och slutligen har vi tvätttid imorn och det är på tiden! tvättkorgen är överfull och vi har inte tvättat en enda gång sedan vi flyttade in.

så detta kanske blir mitt sista inlägg på över 24 timmar!
puss!

Kommentarer
Postat av: krille

tvätttiden är klockan 7, på morgonen =/

2008-11-26 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0