snart på väg

igår klippte jag och slingade mitt hår hos min älskade frisör anita... dock möttes vi av en chok. när hon lagt i blonderingen blev mitt hår skitvarmt och började koka. inte SÅ roligt. så massvis med hår gick av och ramla ner till marken.
så vi fick klippa en hel del, och sen beslöt vi oss för att låta mitt hår vila ett par månader med mycket inpackningar och ingen plattång eller liknande. och sen kommer den stora överraskningen: mitt hår ska bli mörk. det klarar inte av mer blonderingar, så att färga det mörkt är mer eller mindre det enda alternativet. om jag inte vill gå runt med grått hår och utväxt.

igår var jag och krille också på mölndals sjukhus och hälsade på majbritt och tog med henne på en promenad i den sköna solen. det kändes skönt att hon var mer eller mindre som vanligt. jag hoppas att hon snart får komma hem.



snart ska vi åka till björkö på dop :) det är danskens son vincent som ska döpas. det ska bli vädigt trevligt att träffa dem där.
jag och krille har köpt en jättesöt doppresent.
dags att slänga på lite smink!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0