usch och fy!

alltså herrejävlar vilket äckligt väder det är nu! det regnar, blåser, är svinkallt och löven blåser omkring så att man knappt ser någonting. höst kallas det har jag hört talas om. ibland kan det vara mysigt med detta väder dock! när man kan krypa upp i soffan med en filt, varmt te och en bra film. tända stearinljus på det också! <3
men näe, idag var det för jävligt. mössan på!


nu har jag lunch snart iallafall. jag och zsuzsa tänkte gå till restaurang vällagat och käka! jag har hört att deras salladsbord är något ut över det vanliga ;)


imorgon gör jag halkan på stora holm... jag är riktigt nervös! inatt hade jag till och med mardrömmar om detta. krille och alla andra säger att det inte alls är jobbigt, och bara är roligt. men jag vet inte om jag vill hålla med. jag känner värsta pressen på mig! tänk om jag inte klarar det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0