frågor & svar

Lovar du att vara ärlig?  absolut!

Du heter: lisa maria linnéa larsson


Smeknamn: fisen


Låt som när du är ledsen sörjer till? Her Majesty - Cut me


Beroende av: cigg, godis, kärlek


Vad behöver du mest just nu: en rast


Vad tror folk om dig? att jag är väldigt stark mentalt och alltid är glad och uppåt


Stämmer det? verkligen inte, jag tror många har svårt att förstå att jag också kan få vara ledsen & trött på allt


Vad får du oftast komplimanger för? mina naglar, mina ögon


Vad säger du för att imponera på någon? att jag fick mens redan som 11-åring! hahah, nej. jag vet inte!


Hur imponerar man på dig? Genom att vara väldigt frammåt och drviande, och har samlat lite vuxenpoints. flyttat hemifrån, jobbar, tagit körkort, förlovat sig mm.


Brukar du skratta för dig själv?  Haha, ja! Speciellt när jag kollar på gammla bilder och liknande från högstadiet.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "från gång till gång när jag tänker på det så saknar jag oss..." / fridababy i sthlm


Var bor du? fänkålsgatan tillsammans med krille, men nästa vecka flyttar vi till vår nya lägenhet i sävedalen


Trivs du där: Inte på fänkålsgatan, men i sävedalen kommer jag stormtrivas. 


Äger du några converse: ja, 4 stycken i olika färger och former!


Sprit, cider, vin eller öl: cider, sprit och vin! öl klarar jag bara inte av...


Vad har du för mobil: Sony Ericsson W890i, men den byts i dagarna till en iphone


Nästa mål i ditt liv: fastjobb

Hur svarar du i mobilen: yes?

Vem ringde du senast? pappi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag vet inte om mamma jobbar... kanske. kanske inte!

Antal timmar sömn inatt: oj, för en gång skull många! säkert 10!

Sov du ensam: nej, tillsammans med krilleponken!


Brukar du komma i tid: oftast


När mår du bra: fredagskvällar i soffan tillsammans med krille, när jag är ledig resten av helgen! det är njutning.


När blev du fotad senast: igår, på scotten innan derbyt


Hur känner du dig nu: ganska seg


Vanligaste färg på dina kläder: svart


Vad tycker du om fötter: tja, det är väl inte så farligt med ett par fötter


Vad saknar du: ett riktigt kök. och en hund! och att få skaffa barn...


Favorit dryck på morgonen: latte med vanilj


När brukar du oftast gå och lägga dig: runt tolvtiden


Är du blyg? verkligen inte


Sysslar du med någon idrott: nej, jag tittar dock på fotboll! räknas det?


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjaa, kanske!
 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka, pissa ståendes och rapa offentligt utan att någon reagerar


Är du nöjd med ditt liv: ja absolut! jag har det bra!


Vad är det värsta du vet? ipred-lagen och spindlar


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? säkert över 5-6 tusen i snitt!


Vad längtar du till? sommar och semester

Har du bra vänner och äkta vänskap? absolut!


Vad är det finaste du fått? ringen, när jag och krille förlovade oss!


Om fem månader: hoppas jag att jag har ett fast jobb, och krille också så att vi tillsammans kan gå vidare till nästa fas i livet.


Om ett år?: hoppas jag på samma sak som i föregående fråga...


Du samlar på: leggins! och kläder från gina tricot ;)


Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma, maggie eller krille


Har du strumpor på dig nu: nej, jag kör med ballerinaskor!


Är det okej att gråta: helt klart!


När grät du senast: en skvätt i morse


Bär du glasögon eller linser: nääe


Har du piercing: yes, öronen, tragus, näsan, tungan och i läppen. fast den i läppen håller på att växa igen


Vill du gifta dig: absolut! 11/11-11


Vill du ha barn: absolut!


Är du bra på att laga mat: är väl inte direkt någon expert...


Är du flygrädd: näe


Hur vig är du: inte alls!


Vilken är din favoritglass: ben & jerry - half baked


Tror du på ett liv efter döden: vet faktiskt inte....


Bor dina föräldrar tillsammans: japp


Vilken ögonfärg har du: blåa


Röker du: ja, tyvärr alldeles för mycket dessutom....


Hur ofta tränar/motionerar du: för sällan!


Vad är det viktigaste i livet?: att älska och att bli älskad för precis den man är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0