knulla britney spears!

jag visste att senaste britney spearslåten var ett kodord för fuck me, men jag fick aldrig riktigt ihop det, och jag försökte förklara för maggie, men det var lika med omöjligt.
men nu har jag hittat en logisk förklaring av koden:

hon sjunger ju "all of the boys and all of the girls are begging to if u seek amy"

IF = F
U = U
SEE = C
KA = K
MY = ME


IF U SEE KA MY = F.U.C.K. ME!


blir alltså "all of the boys and all of the girls are begging to fuck me"
jag blir inte förvånad.... men snygg är hon, och jag tror både pojkar och vi flickor hade velat dela en natt med denna brud!
krille, hon är mitt frikort, okej?



fuck me

Kommentarer
Postat av: Caroline

snygga ärr har hon på tudorna heheh..

2009-04-11 @ 16:07:06
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Morsing

Jag måste nog säga nej där faktiskt :P. Finns många tjejer som skulle gå före Britney för min del!

2009-04-17 @ 10:06:43
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Robin

Mycket snyggare än vad du är iaf :) och smalare...

2009-05-01 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0