lååångfredag!

långfredag. och denna dag kommer verkligen bli lång! jag började jobba klockan 08:45. men eftersom det är långfredag och västtrafik har världens sämsta tur-tabell på helgdagar fick jag åka hemifrån 07:39! alltså över en timma innan jag började. i vanliga fall tar den turen 25 minuter...

det blir nog en ganska seg dag på jobbet, inte speciellt många av mina arbetskamrater här, och inte heller speciellt mycket kunder som ringer in långfredagens morgon.
men efter jobbet idag blir det en trevlig kväll med krille, tommy, my och maggie :) vi ska käka middag hos mig. det blir nog pasta och nått gott tillsammans med min nyinköpta vinlåda! egentligen skulle vi påskfira oss imorn, men eftersom jag jobbar hela påsken och krille jobbar nätter och ändå inte kan festa så våldsamt så blir det lite påskmys ikväll.
imorgon, påskafton ska vi hem till svärmor på påskmiddag, och på påskdagen bär det hem till min familj. mycket mat, och mycket människor! i like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0