tröstshopping

derbyt igår var ju inge vidare.... jag blev full, skabbig och gapig! och dessutom förlorade vi med 3-0 mot IFK! hur kan detta hända? vad har hänt med lirarnas lag? äh... jag orkar inte ens bry mig längre! jag får fokusera på annat.
eller... nej. jag fokuserar på matchen mot AIK på torsdag. den vinner vi, eller hur?


började dagen med en sväng på stan innan jobbet idag. jag måste bara säga att jag köpte båda klänningarna från gina tricot (dem på bilderna i inlägget under) dem var jättefina på! den svarta kan man ha lite när som, både till fest och till vardags. riktigt bra att man kan ta bort axelbanden på dem också, så jag får flasha min nya tatuering som kommer på plats på fredag!
den blommiga klänningen är väldigt sommrig - och den tänkte jag ha på folks studenter och kanske på lite mysiga grillkvällar i sävedalen med allt sävedalsfolk!


nu åter till denna vecka! jobbade igår och jobbar idag. är sedan ledig imorgon och på torsdag! ska bli riktigt skönt... lägenheten är nästan tom nu, men det finns alltid lite extra att städa undan och fixa med.
sedan på fredag ska jag, krille och lucas hem till CH och ha en riktigt nice kväll!
och lördagen var det tänkt att samma gäng ska gå på bio! kanske får man dra med sig maggie också, så hon inte ruttnar bort i sin ensamhet. hon och CH vore väl ett fint par? ;)



lite fina bilder från gårdagen! baja i röven är dock att allbäck är skadad i upp till 6 veckor! helvete.











Kommentarer
Postat av: magdalenag.blogg.se

hahah nej du. inte riktigt min smak. :)

2009-04-21 @ 18:51:42
Postat av: magdalenag.blogg.se

haha nej itne rikgit min typ av kille :)

2009-04-21 @ 18:58:06
Postat av: Andreas Palmqvist

Heja rödblått!!

2009-04-27 @ 14:24:21
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0