årets händelse!

när jag var liten tyckte jag att två saker var "årets händelser" dels var det att gå på liseberg, jag vet inte hur mågna veckor i förväg jag planerade för ett lisebergsbesök. jag skrev upp vilka attraktioner jag skulle åka i vilken ordning, hur dags vi skulle äta och när mamma och pappa skulle väcka mig och min bror för att vi skulle komma längst fram vid grindarna när liseberg öppnade.
och dels var det att åka till fårup, vilket vi oftast gjorde en gång varje sommar. att åka stenaline, köpa haribomix-lådan, spela på banditerna. och väl framme i danmark var både jag, min bror och mina kusiner i extas när vi närmade oss ingången till fårup.

nu har vi fått biljetter av lena, krilles faster. hon jobbar på stenaline och orndade till min lediga dag  "danmark över dagen med bil-biljetter" till oss. så imorgon åker vi till danmark! och självklart hade vi tänkt göra ett besök på fårup. är vi kanske barnsliga? jag tycker inte det... jag tycker det ska bli riktigt mysigt! dessutom verkar det bli strålande väder imorgon (iallafall i danmark!)
så, imorgon får jag uppleva årets händelse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

din äckliga lilla hora, hur fan kan du säga att rödhårigs är fula? kolla på dig själv din äckliga feta gris, du kommer inte långt i livet genom att säga att rödhåriga är fula. dom är så jävla mkt snyggare än dig, hah jävla fetto griiiiiiis

2009-08-04 @ 21:51:52
Postat av: lisa

jag har då ALDRIG påstått att rödhåriga är fula! jag är tamigfan rödhårig själv... och om du ska vara så häftig att kommentera annonymt och tro att jag då ska ta åt mig av din kommentar så är du på helt fel väg!

2009-08-04 @ 22:03:39
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: freja

gah. inte varit på varken gröna lund eller liseberg på 100 år. eller; jag har varit på grönan men inte åkt nått.. tyvärr :/

2009-08-05 @ 10:04:10
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

ser galet roligt ut! (:



It's time for me to tell the truth..

Nu talar jag ut , jag tror det kan finnas intresse hos er! :$ http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/utkast-jag-har.html#comment

2009-08-06 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0