en biobiljett, och lyckan är gjord?

jag har tidigare sagt att jag är trött på mitt jobb.... och ni anar inte hur illa det faktiskt är. och jag har tagit kontakt med facket, men dem skyller på arbetsgivaren och arbetsgivaren skyller på facket eller möjligtvis den ekonomiska krisen.
jag känner folk här, som jobbat här i över 30 år, och dem säger själva att organisationen har aldrig någonsin skötts såhär dåligt.
men, vad ska jag göra? jag får helt enketl pressa mig själv och bara göra mitt jobb och verka tacksam. jag har inte direkt råd att tacka nej eller säga upp mig. trots att jag bara får förlängt en månad i taget (vilket suger!)
jag försöker fortfarande ge järnet i de tävlingar som pågår här uppe.... och jag kämpade som ett as i en säljtävling förra veckan. jag kom faktiskt trea på hela avdelningen. och gissa vad jag fick för pris? en biobiljett! lyckan är gjord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0