en dag full av sysslor!

jag började inte förrens halv två idag... men trots det har jag varit vaken sedan klockan nio imorse. jag vaknade när krille stack till skolan.
men jag är nöjd ändå, för jag hann göra massa sysslor innan jag drog till jobbet. jag tvättade, dammsög och soreterade massa tidningar och skräp som jag gick till återvinningscentralen med! duktig mig!
hann också ringa till london och prata med joss en lång stund. riktigt skönt att höra henne! och snart kommer hon hem till sverige på semester!


jag köpte nytt shampo & balsam igår! från "PHC" det var riktigt bra, och håret doftar helt underbart! fick även med två tester som jag tar med mig till stockholm över helgen! underbar hårvårdsserie. det blir mina nya favvisar och kommer i höst ersätta bed head i mitt badrum!




PHC - en underbar hårvårdsserie!

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack visst är han!

Han är en pudel & fårhund. =)

2009-08-27 @ 18:08:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

sv; Ja precis! Jag bor också i Göteborg ;D

2009-08-27 @ 18:51:34
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0