hemma efter en underbar helg i stockholm!

jaa, vad säger ni om att vakna klockan sex på eftermiddagen? men jag och carro var vakna till klockan sju i morse på väg hem från stockholm. inte en blund på hela natten! men det var det värt!
stockholmsvistelesen var riktigt gryyym! och tatueringsmässan var fantastisk! och carro vann andra pris för sin gadd :D så himla glad för hennes skull! och jag passade på att pierca bröstvårtan på mässan! haha, jag har velat det länge och i helgen var det dags!

vad gjorde vi mer då? joo, vi shoppade, träffade min underbara vän frida som numera bor i stockholm som visade oss runt på söder där hon jobbar. sedan blev det en hel del åkande i både tunnelbanan och i taxibilar fram och tillbaka runt om stan. jag gillar stockholm mer och mer för varje gång jag är där. det är nått speciellt med den staden! och dem har en kvinna med pappegoja. det är någonting som vi i göteborg saknar....



carro kom två på stockholm inkbash med sin gadd :)

 

galna lizardman!

 

det blev en hel del shopping också!

 

och jag fick som sagt en ny vän, på axeln...


Kommentarer
Postat av: Caroline heroin

FAN VAD BALL DET VAAAR

2009-08-31 @ 09:59:12
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Morsing

Alltså, jag har verkligen börjat älska Stockholm måste jag säga. Det är så härligt att gå runt där och träffa folk och åka tunnelbana :D.

Jag har en misstanke om att jag, efter att jag har pluggat klart, en dag kommer flytta dit faktiskt :).

2009-08-31 @ 15:06:03
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: M i c k a

från skalat 1 - 10, hur ont gjorde det att pierca bröna? :D är med sugen på det, men feg som bara den xD

2009-09-20 @ 01:02:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0