ögoninflammation

usch, förra veckan hade jag några febertoppar. men jag kämpade på, jag ville ju inte vara hemma första veckan efter semestern. men när jag jobbade i helgen började ögonen rinna och svida. till slut sa min chef till mig när jag gick hem igår, att om jag är så här hängig och dålig fick jag inte komma tillbaka, utan då skulle jag vila upp mig.
och mycket riktigt - när jag vaknade imorse hade jag svullna ögon som bara rann och mådde allmänt dåligt. så jag sjukanmälde mig och fick en tid hos läkaren ganska omgående. läkaren konstaterade bara att jag fått någon typ av virus, och gav mig antibiotika. så nu hoppas jag väl att det ska bli bättre snart.


har haft en riktig mysdag hemma med krille idag - vi har sett två beckfilmer, legat o tittat på fotboll (öis spelade lika mot örebro) och ätit glass. det har vart skönt!
ska vara hemma imorgon också. varken bra eller skönt att sitta framför en dataskärm på telia i 9 timmar med dessa ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0