shopping och julklappar!

sedan jag skrev sist har jag gjort en hel del! jag har tex vart i ullared hela TVÅ gånger. tro det eller ej, samma helg dessutom. det var inte planerat eller meningen, men det blev så.
jag fick iallafall köpt mycket julklappar! men var inte oroliga, det är inte så ni alla kommer få julklappar från ullared... men ändå!


idag har jag vart ledig från jobbet. tog en riktigt lång sovmorgon, och därefter åkte jag och krille till frölunda torg som byggt till en ny del på varuhuset. i förra veckan öppnade dem en jättestor gina tricot på två våningar, så jag var tvungen att kolla läget.
köpte några klänningar, bland annat en som jag tänkte ha på julafton och sådär. köpte också lite festkläder till i helgen när vi är i stockholm (backstreet boys!!!) och maggie, du kommer bli förvånad. men jag har köpt en väst. en PÄLS-väst. men denhär var riktigt snygg! H&M is the shit.


dagen avslutades med att hämta upp thaimat, och åka till mamma och pappa för att slå in julklappar. herrejävlar, jag tror vi slått in över 100 stycken. rekordåret! men julklappar hör julen till, så är det bara.





PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0