ännu fler presenter!

jag har fått ännu mer presenter från jobbet. jag & mitt team hade en tävling om statistiken på våra samtal (det är invecklat, men man skulle nå vissa mål och procent!) vi är ca 20 st i vårat team, och det var 5 stycken som klarade upp till målet. jag var en av dem!
så nu när jag kom till jobbet fick jag en liten presentkorg med mörk choklad ifrån kahls kaffehandel och ett jättesött litet illrosa paraply... eller ja, telia-rosa såklart!

och inte nog med det! när jag kom hem från jobbet igår fick jag min lite försenade födelsedagspresent av krille. en helt perfekt och underbar present. näligen ett presentkort på youngnails! skitgrymt, det är ju ganska dyrt att få sina naglar fixade. men nu slipper jag betala nästa gång! tack älskling <3
har bokat en tid med dem i mitten på mars, då borde mina naglar vara ganska nedslitna och dags att sätta på nya. helt klart blir det ett par rosa denna gången!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Jag tror den har premiär imorgon faktiskt, dock inte helt hundra. Kul med lite presenter som piggar upp, hoppas du får behålla jobbet!

2009-02-26 @ 12:10:24
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: Garbomannen

God morgon! Har du sett filmen Valkyria med Tom Cruise? Verkligen värd att se om du frågar mig!

2009-02-26 @ 12:13:30
URL: http://garbomannen.com
Postat av: magdalena

har uppdaterat nu baby :D

2009-02-26 @ 12:28:35
URL: http://magdalenag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0