död åt er!

jag är riktigt trött och irriterad på er pinsamma och patetiska modebloggare som ständigt måste lägga upp bilder på er själva och sedan DESSUTOM skriva vad ni har på er. som om vi inte ser det på bilden?! va, är det sant? har du en rosa klänning från gucci på dig? jag som trodde den var svart o kom från H&M? - jag är inte blind! och hade jag vart det hade jag väl knappast läst bloggen??
och det värsta av allt. när man lägger upp priset också! haha, det kan ju knappast vara för att verka stöddig iallafall. för hur coolt är det att man har köpt nått på gina tricot för 49 spänn? som dessutom varenda jävla brud i hela sverige går omkring med i exakt "samma outfit", som ni så vackert kallar det.

näe, lägg ner det! skriv om nått vettigt. och OM ni absolut vill veta:
själv har jag på mig en brun urtvättad gamal tränngströja och ett par mjukisbrallor som luktar en blandning mellan svett, kiss och sperma. tror dem kommer från klädkällaren eller möjligtvis ullared.... kom säkerligen under en hundring för hela outfiten!

Kommentarer
Postat av: Caroline

HELT rätt. och det värsta är att ingen av dem har stil, jag menar visst schysst en stil vore ju nått att blogga om. Men att alla bloggar om samma nätshoppingsidor och samma kläder är fullkomligt ointressant...

2009-02-11 @ 17:43:31
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Leonora

Håller verkligen med dig :D

2009-02-11 @ 18:19:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: My

HAHAHA! Så sabt!

2009-02-11 @ 21:05:13
Postat av: IDA

Men det är ingen som tvingar dig att läsa modebloggarna, så låt bli då

2009-02-15 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0