godmorgon!

äntligen den 25e! jag har längtat. idag kom det en fet lön till mitt konto! hurra.
jag passade på att köpa öis-sässongskort det första jag gjorde. så nu har jag årskort i klacken till den nya arenan! det känns underbart bra!

tänkte snart väcka krille. han har också fått lön. och en fågel har viskat i mitt öra att jag ska få min försenade födelsedagspresent av honom nu när pengarna trillat in. det låter väl spännande?






usch, jag börjar jobba klockan halv två... jobbar till stägning :/ jag har ingen vidare lust med det.
och innan det ska jag hinna till banken. det är lika bra att jag sätter fart!

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; vad är det han har gjort nu ? :P

2009-02-25 @ 14:13:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0