jävla bank

1½ timma innan jobbet började satte jag mig på banken. jag tog en nummerlapp och fick nr 55. då var det nummer 45 som betjänades. alltså var det 10 personer före mig. men det är lugnt tänkte jag, jag har ju mer än en timma på mig. när det hade gått 45 minuter var det 8 personer före mig kvar. alltså, det gick så JÄVLA långsamt. och en av tjejerna som satt bakom disken var helt jävla korkad! hon fick fråga den andra bankkvinnan om allt hela tiden, så ärendena tog dubbel tid för båda två.
så jag fick helt enkelt ge upp! jag får gå en vecka till utan något fungerande bankomatkort.

nu blir det en lång eftermiddag och kväll på jobbet. det är typ inga andra som jobbar stägning heller :/ llucas är ju sjuk som vanligt. tror det måste vara 10:e gången på bara några veckor? han är helt hopplös. kass attityd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0