lägenheter

senaste dagarna har det ramlat in ett par olika erbjudande om nya lägenheter. jag har tackat ja till två stycken i sävedalen och så har jag faktiskt  tackat nej till en. dock låg den i hindås (härryda) så det är en bit bort.... och så var den himlans dyr.
men mitt största hopp ligger på en tvåa i sävedalen, finngösa park. helt nybyggda lägenheter och perfekt läge! precis där jag vill bo. så nu får ALLA HÅLLA TUMMARNA för mig och krille.


nu tänkte jag bjuda på lite bilder från min 20årsfest! :) enjoy!























mycket fler bilder finns på min bilddagbok, trubbel.

Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: hehe tack så mkt ;D

2009-02-23 @ 20:44:22
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Grattis på födelsedagen!



Jo, jag tänkte på det. Du har ju färgat håret brunt/rött! Min polare har blont hår så som du hade tidigare och vill också färga håret brunt/rött.



Hur gjorde du för att de inte skulle bli en sådan där mögelfärg på håret?



Ciao!

2009-02-24 @ 15:08:52
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0